Продавець MegaHertz - Інтернет магазин електроніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
7544 відгуків
+380 (96) 803-00-33
MegaHertz - Інтернет магазин електроніки
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Поштавід 50 ₴ у поштомат — від 50 ₴ у відділення — від 50 ₴ кур'єром — від 85 ₴
  • Доставка УкрпоштоюВартість доставки 45.00 ₴.

Способи оплати

  • Пром-оплата- Без переплат - Prom гарантує безпеку - Повернемо гроші, якщо відмовитесь від посилки 1% + 5 ₴ Prom-сервіс
  • Післяплата20₴ + 2% комісії
  • Оплата на рахунокФОП Гусленко Вікторія Вікторівна Код отримувача 2861416567 IBAN UA673052990000026001046205593 АТ КБ «ПриватБанк» призначення: за товар, номер замовлення або ПІБ

Гарантія:

Товар обміняти чи повернути можна з понеділка по п'ятницю (09:00 – 18:00) або надіслати товар Новою Поштою.
Ми гарантуємо дотримання всіх норм, передбачених законодавством України (Стаття 9 "Закон про захист прав споживача" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#n133).

Відправка посилок відбувається протягом наступних 2-х робочих днів, після прийняття замовлення післяплатою або з моменту підтвердження зарахування грошей на наш рахунок у разі оформелия замовлення (субота, неділя вихідні)
- Приклад: Якщо Ви оформили замовлення і підтвердили оплату в понеділок, тоді Ваш лот відправиться не пізніше середовища, якщо це сталося в п'ятницю, тоді Ваш лот відправиться не пізніше вівторка

Відправлення товарів вартістю до 200 грн. або великогабаритних товарів (незалежно від їхньої вартості) можливе лише після передоплати.

Термін доставки: УкрПошта в середньому 5 - 10 днів, Нова Пошта 24-48 годин (у великі міста).
-Під час повернення або обміну товару належної якості ми відшкодовуємо тільки вартість лоту, вартість доставки не повертається. Зворотню доставку також сплачує покупець.
-Хочемо звернути Вашу увагу на те, що ми не несемо відповідальності за втрату або псування посилки, з вини перевізника. При отриманні товару перевіряйте цілісність упакування при співробітнику компанії.

Увага!

Посилки відправлені новою поштою, на відділенні зберігаються 5 днів і потім автоматичні відправляються назад, незалежно від способу оплати, післяплати або передоплати, якщо Вам необхідно щоб посилка була на відділенні довше, Вам необхідно зв'язатися з нами для продовження терміну зберігання.

У разі автоповернення сплаченої посилки витрати пов'язані з оплатою послуг перевізника оплачуються Вами у разі повторного відправлення або віднімаються з сплаченої суми у разі повернення коштів Вам.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner