Продавець MegaHertz - Інтернет магазин електроніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
7304 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день

+380 (96) 803-00-33
MegaHertz - Інтернет магазин електроніки
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів". Зворотна доставка товарів провадиться за рахунок покупця. Умови повернення товарів належної якості Умови для обміну або повернення товару: згідно із Законом «Про захист прав споживачів» товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий: -Товар не був у використанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей, вм'ятин і т.д. -товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування -збережені всі ярлики та заводське маркування товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Повернення здійснюється службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії або безкоштовно в нашій точці видачі. Процедура повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця: - проінформуйте на номер +380 (96) 803-00-33 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання перевірки перевірки посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів. Адреса для повернення: -Нова пошта: 19 відділення вул. Райдужна, 25а, Київ Ящишин Евген Борисович +380 (99) 393-41-04 Процедура повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця: При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися поштою або здійснити повернення проінформувавши нас у перші 24 години. - проінформуйте за номером +380 (96) 803-00-33 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником за рахунок одержувача; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; – після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську картку чи надсилаємо інший товар. Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner